Vacatures voor Schade Specialisten

Interviews met Schade Specialisten over ontwikkelingen in de sector en binnen organisaties

  • logo a.s.r.
    Yasmaine Utberg

    a.s.r. kijkt naar wat ík belangrijk vind in mijn werk en loopbaan

    Yasmaine Utberg - Schadebehandelaar Verkeer

    Yasmaine Utberg rolde via een studentenbaan per toeval het verzekeringsvak in. Om er vervolgens door gegrepen te worden. Na zes jaar als Schadebehandelaar in het Serviceteam is ze nu Schadebehandelaar Verkeer. ‘a.s.r. kijkt naar wat ik belangrijk vind in mijn werk. Daardoor krijg ik volop de ruimte om me te ontwikkelen, heb ik genoeg uitdaging en heel veel werkplezier. Ook vindt a.s.r. duurzaamheid net zo belangrijk als ik.’

    Lees verder ]
  • logo DEKRA
    Jesse Kruijs

    Mijn belangrijkste drijfveer is om medewerkers en klanten perspectief te bieden.

    Jesse Kruijs - Manager Interim Professionals DEKRA People

    Veel kennis opdoen in verschillende keukens vraagt om een zekere mate van flexibiliteit en aanpassingsvermogen. Dat moet je liggen. En je moet het ook leuk vinden dat je al snel wordt gezien als de expert en onze klanten je gaan betrekken bij het verbeteren van hun processen. Maar ook dat biedt perspectief op een uitdagende ontwikkeling!

    Lees verder ]
  • logo Sedgwick
    Sidney Lubbinge

    Recht doen aan de situatie

    Sidney Lubbinge - Jurist Letselschade Sedgwick

    Als Letselschadebehandelaar binnen Sedgwick neem je een unieke positie in. Doordat wij het werk verrichten voor verschillende verzekeraars en eigenrisicodragers als supermarkten, hotelketens of vervoersmaatschappijen, krijg je met heel veel verschillende situaties te maken.

    Lees verder ]
  • logo Achmea
    Marloes van Rens

    Bemiddelen is beter dan procederen

    Marloes van Rens - Jurist Bijzondere Zaken, team burenrecht

    Er zitten altijd twee kanten aan een zaak en het is de kunst om hier wederzijds begrip voor te krijgen. Dat levert openingen op om er samen uit te komen. En dat is altijd beter dan dat de rechter er een oordeel over moet vormen

    Lees verder ]
  • logo Achmea
    Walter Elderhorst

    Samen zorgen voor passende en betaalbare zorg

    Walter Elderhorst - Manager stafbureau Zorginkoop bij Zilveren Kruis

    Verantwoording kunnen afleggen over de geleverde zorg op een dusdanige manier dat deze toetsbaar en voldoet aan alle regelgeving, is essentieel. Keuren we bijvoorbeeld een declaratie goed waar de klant geen recht op heeft of accepteren we een klant onterecht dan draait Zilveren Kruis zelf voor deze kosten op. Om hier op individueel niveau uitspraken over te kunnen doen, moeten we dus absoluut in control zijn over onze processen van inkoop tot declaratie.

    Lees verder ]
  • logo NN
    Shalabh Mathur

    In de schadesector zien we klimaat-verandering als een nieuw risico

    Shalabh Mathur - Head of Financial Risk Department

    We zien al een stijging in het aantal stormen, hagelstormen en overstromingen. De stijging van de zeespiegel vormt een ander structureel risico. Voor het schadebedrijf geldt bijvoorbeeld dat een toename in de ernst en frequentie van stormen zal leiden tot grotere claims voor de door ons verzekerde eigendommen. Als we dit soort risico’s niet juist inschatten, klopt de premie van onze polis niet. 

    Lees verder ]
  • logo Aegon
    Maxim Buise en Ashley Sardjoe

    Op de zeepkist voor diversiteit en inclusiviteit

    Maxim Buise en Ashley Sardjoe - werkzaam bij Aegon

    Maxim Buise en Ashley Sardjoe zijn trots op de stappen die Aegon zet om divers en inclusief te worden. Een tweegesprek met deze dertigers over hun drijfveren om zich hiervoor hard te maken.

    Lees verder ]
  • logo Sedgwick
    Lara Derderian  Matpanozer

    Who has done it?

    Lara Derderian Matpanozer - Transport Regres Expert, Sedgwick

    Whodunit, een samentrekking van het Engelse ‘who has done it’, is een populair genre detectiveverhalen. De lezer krijgt kleine aanwijzingen waarmee men nog voor de officiële ontknoping kan achterhalen wie de dader is. Wie heeft het gedaan is ook in de verzekeringswereld voor regres specialisten de prangende vraag. Wie is er aansprakelijk, valt dat te bewijzen en kan op basis daarvan de schade worden verhaald?

    Lees verder ]
  • logo De Nederlandsche Bank
    Younes

    Als toezichthouder houd je je bezig met het beschermen van hele gewone mensen.

    Younes - Senior toezichthouder Nationale Verzekeringsgroepen

    Toen ik net was begonnen bij DNB ben ik over de Albert Cuypmarkt gaan wandelen en heb ik aan een aantal mensen gevraagd: maak je je weleens zorgen over je verzekering? Dat je wel krijgt uitgekeerd als er iets gebeurt? Het antwoord was bij iedereen: nee, ik maak me nooit zorgen. Het komt niet in hen op dat een verzekeraar eventueel te weinig middelen kan hebben. Dat is precies wat we doen bij toezicht: risico’s mitigeren waar mensen niet bij stilstaan.

    Lees verder ]
Contactgegevens

CareerGuide

Postbus 60184
1320 AE Almere

Tel: +31 36 7440 136

KvK 32090652
ING Bank NL91INGB065.42.67.456
BTW NL.8106.57.041.B01

Wie we zijn

Schadecarriere.nl is onderdeel van het platform van CareerGuide, 25 vacaturebanken voor specialisten!
Onze vacaturebanken (geen bemiddeling) bieden professionals relevante vacatures binnen hun expertise.

Ook een vacature plaatsen? Neem contact met ons op of stuur hem in via dit formulier.