Vacatures voor Schade Specialisten

Interviews met Schade Specialisten over ontwikkelingen in de sector en binnen organisaties

  • logo Sedgwick
    Harold Penninx

    Als expert zul je je zelf in de kijker moeten spelen

    Harold Penninx - Senior Expert CAR /AVB, Sedgwick

    Mijn werk als expert is heel zelfstandig en vrij. Ik bezoek mooie (bouw-)projecten en spreek veel mensen van allerlei pluimage. Daarnaast zit er ook een commercieel aspect aan. Als expert zul je je zelf in de kijker moeten spelen bij opdrachtgevers. Hierdoor ontstaan goede en informele contacten met opdrachtgevers. 

    Lees verder ]
  • logo Nh1816 Verzekeringen
    Niels Duinmaijer

    Het gaat niet alleen om de centen

    Niels Duinmaijer - Letselschadebehandelaar Nh1816 Verzekeringen

    ‘Je kunt ons vergelijken met een cold case team van de recherche. Met een frisse blik kijken we naar de dossiers en zoeken naar nieuwe invalshoeken om de zaak op te lossen. Reconstructie van wat er is gebeurd en hoe het schadeproces daarna is verlopen, geven vaak al een beeld waar de oplossing zou kunnen liggen.'

    Lees verder ]
  • logo CED Interim Professionals
    Raymond Vink

    ‘Nieuwe generatie medewerkers vraagt andere werkwijze’

    Raymond Vink - Commercieel Manager CED Interim Professionals

    ‘We moeten voor onze branche durven zoeken naar een ander type mens, met iets minder aandacht voor opleiding en papieren. De schadebranche heeft in toenemende mate behoefte aan mensen die snappen wat klantbeleving en hospitality is, aan mensen die verschillende ballen hoog weten te houden.'

    Lees verder ]
  • logo Achmea
    Ben Meelkop

    ‘Denken vanuit het klantbelang, dat maakt je een goede juridische adviseur’

    Ben Meelkop - Juridisch Adviseur Stichting Achmea Rechtsbijstand

    ‘Ik wilde mijn kennis en vaardigheden graag scherpen aan die van een grote organisatie. Dat is de voornaamste reden waarom ik ben overgestapt naar Achmea. Met 700 juristen is dit niet alleen de grootste juridische dienstverlener, maar ook een van de beste qua kennis, kennisoverdracht en kennisontwikkeling.’

    Lees verder ]
  • logo De Nederlandsche Bank
    Laurens van der Hoeven

    De cijfers vertellen slechts een deel van het verhaal

    Laurens van der Hoeven - Toezichthouder Verzekeraars DNB

    Als Actuarieel Consultant hield ik mij altijd met een specifiek onderwerp bezig waarbij ik sterk de diepte inging. Toezichthouden bestrijkt de volledige breedte van het runnen van een verzekeraar. Het loopt uiteen van Security rondom thuiswerken tot Solvency II kapitaalseisen en van de integriteit van bestuurders tot het challengen van de strategie. Deze aspecten maken mijn rol zo boeiend, geen dag is hetzelfde.

    Lees verder ]
  • logo Achmea
    Arno Koopman

    Business as usual?

    Arno Koopman - Senior Civiel Recht, Stichting Achmea Rechtsbijstand

    Het contact met de klant vind ik het allerleukst. Achterhalen wat iemand echt dwars zit en daar een oplossing voor vinden. Ik ben dan ook meer een rechtshulpverlener dan een procestijger. Tijd nemen voor je klant en samen een strategie uitzetten geeft me meer voldoening dan uren schrijven.

    Lees verder ]
  • logo Achmea
    Julien van den Bogaard

    Excelleren in klantcontact door Data Science

    Julien van den Bogaard - Data Scientist Zilveren Kruis

    Klanten hebben meer en meer behoefte aan een 24/7 zelfbedieningsoptie en willen daarbij niet afgescheept worden met een link naar een algemene pagina. De vraag van de klant moet centraal staan, niet ons generieke antwoord. Los van de reguliere moeilijkheden van een chat-bot rondom het begrijpen van taal en het samenbrengen van databronnen, biedt een chat-bot voor een zorgverzekeraar enkele extra uitdagingen.

    Lees verder ]
  • logo Achmea
    Stefan de Groot

    Sinds de lockdown, staat de telefoon hier roodgloeiend

    Stefan de Groot - Specialist Arbeidsrecht, Stichting Achmea Rechtsbijstand

    ‘Sinds de oproep van het kabinet om thuis te werken en de sluiting van scholen en horecagelegenheden worden we plat gebeld. Klanten overspoelen ons met vragen. Als een van de grootste juridische dienstverleners van Nederland wordt het voor ons snel inzichtelijk waar de praktische pijnpunten zitten in de genomen maatregelen.'

    Lees verder ]
  • logo Sedgwick
    Lara Derderian  Matpanozer

    Who has done it?

    Lara Derderian Matpanozer - Transport Regres Expert, Sedgwick

    Whodunit, een samentrekking van het Engelse ‘who has done it’, is een populair genre detectiveverhalen. De lezer krijgt kleine aanwijzingen waarmee men nog voor de officiële ontknoping kan achterhalen wie de dader is. Wie heeft het gedaan is ook in de verzekeringswereld voor regres specialisten de prangende vraag. Wie is er aansprakelijk, valt dat te bewijzen en kan op basis daarvan de schade worden verhaald?

    Lees verder ]
  • logo DEKRA People
    Daniëlle Emsbroek, Mieke Vriend en Suzanne Ligthart

    De dames van DEKRA People

    Daniëlle Emsbroek, Mieke Vriend en Suzanne Ligthart - DEKRA People

    Na een startup fase van een half jaar in 2012 is DEKRA People uitgegroeid tot serieuze organisatie met een sterk en hecht team. DEKRA People detacheert meer en meer professionals op het gebied van schadebehandeling, acceptatie en rail engineering. Daniëlle Emsbroek, Mieke Vriend en Suzanne Ligthart vertellen over de professionaliseringsslag die de organisatie heeft doorgemaakt.

    Lees verder ]
Contactgegevens

CareerGuide

Transistorstraat 7
1322 CJ Almere

Postbus 60184
1320 AE Almere

Tel: 036 - 7440 136

KvK 32090652
ING Bank NL91INGB065.42.67.456
BTW NL.8106.57.041.B01

Wie we zijn

Schadecarriere.nl is onderdeel van het platform van CareerGuide, 25 vacaturebanken voor specialisten!
Onze vacaturebanken (geen bemiddeling) bieden professionals relevante vacatures binnen hun expertise.

Ook een vacature plaatsen? Neem contact met ons op:


Nienke Smit   Pieter Lammers
Nienke Smit
n.smit@careerguide.nl
06-41454957
  Pieter Lammers
p.lammers@careerguide.nl
06-41454956